مختصری از گزارش تخصصی :
این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.
گزارش تخصصی بهبود وضعیت درس ادبیات فارسی دانش آموزان سال چهارم با کمک تکنیک های خلاقیت
چکیده
هدف این پژوهش بهبود وضعیت یادگیری درس ادبیات دانش آموزان چهارم دبیرستان به روش تلفیق تکنیک های خلاقیت باروش های تدریس است دراین پژوهش،تکنیک های خلاقیت(از جمله یورش فکری تکنیک دلفی , تکنیک خلاقیت طرح شبکه ای مغز و تکنیک شوخی )راباروش های تدریس(ازجمله روش تدریس مباحثه ومناظره روش تدریس فراگیری مشترک روش تدریس تشکیل تیم های کلاسی و تدریس ازطریق پرسش موثر ),تلفیق کرده ونهایتامنجربه یادگیری اثربخش درس ادبیات دانش آموزان سال چهارم دبیرستان شد بدین ترتیب با درک کامل مطلب و دریافت نمره های بالا توسط دانش آموزان علاقه آنهابه یادگیری و فعال بودن در کلاس افزایش یافته و منجر به افزایش اعتماد به نفس وانگیزه یادگیری آنها شد. همچنین مشارکت در فعالیت های گروهی و تعامل با گروه نیز در آنها تقویت یافت .
گزارش تخصصی بهبود وضعیت درس ادبیات فارسی دانش آموزان سال چهارم با کمک تکنیک های خلاقیت
گزارش تخصصی بهبود وضعیت درس ادبیات فارسی دانش آموزان سال چهارم با کمک تکنیک های خلاقیت
گزارش تخصصی بهبود وضعیت درس ادبیات فارسی دانش آموزان سال چهارم با کمک تکنیک های خلاقیت
- ۹۶/۰۶/۰۳