نمونه گزارش تخصصی مرتبط با شغل ویژه دبیران و معلمین و دانلود پکیج گزارش تخصصی

دانلود مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی

بسته کامل گزارش تخصصی, پکیج, پکیج کامل, پکیج کامل گزارش تخصصی, خرید پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, دانلود مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی ابتدایی, گزارش تخصصی خدمتگزار, گزارش تخصصی دبیران, گزارش تخصصی دبیرستان, گزارش تخصصی راهنمایی, گزارش تخصصی مدیران, گزارش تخصصی مربیان, گزارش تخصصی معاونین, گزارش تخصصی معلمان, مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه,گزارش تخصصی معاونت آموزشی,نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,تدوین گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی رایگان,گزارش تخصصی معاون اجرایی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی در مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی مجتمع,گزارش تخصصی معاونت اجرایی,گزارش تخصصی معاونت اجرایی مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرائی مدارس,گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی هفتم,گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ششم,گزارش تخصصی دبیران ریاضی,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیران عربی,گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی,گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی,گزارش تخصصی دبیران ادبیات,گزارش تخصصی دبیران کار وفناوری,گزارش تخصصی دبیران ورزش,گزارش تخصصی دبیران دینی,نمونه گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه,گزارش تخصصی مدیریت مدارس,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیران مدرسه,گزارش تخصصی مدیریت مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه راهنمایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس

۱۲۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
 تعداد صفحات: 35     کد محصول :7837      حجم فایل:64,36 KB      نوع فایل :rar 



پنج پیشنهاد برای فرم ارزشیابی امتیاز سالانه آموزگاران پایه ششم ابتدایی به شرح زیر می باشد:

1 - چند توصیه و پیشنهاد برای تدریس ریاضی ششم ابتدایی 

2 - پیشهاداتی جهت حل برخی مشکلات رفتاری دانش آموزان پایه ششم

3 - روش های پیشنهادی تدریس فارسی ششم ابتدایی

4 -استفاده از فناوری برای تدریس دروس پایه ششم ابتدایی

5 -استفاده از روش نمایشی ( نمایش علمی ) / روش آزمایشی (آزمایشگاهی) در تدریس علوم  

 

همکاران عزیز پیشنهاد با تایید مدیر آموزشگاه و معاونان در فرم های ارزشیابی میتواند برای هر مورد 2 امتیاز داشته باشد با توجه به این در فایل زیر 5 عدد پیشنهاد ارزشیابی با 3900تومان در قالب ورد و قابل ویرایش



لینک دانلود:

دانلود پیشنهاد ارزشیابی پایه ششم دبستان (1)



  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
   تعداد صفحات: 34     کد محصول :7839      حجم فایل:67,45 KB      نوع فایل :rar 



معرفیپیشنهادات ارزشیابی آموزگاران پایه پنجم :

 

شش پیشنهاد برای فرم ارزشیابی امتیاز سالانه آموزگاران پایه پنجم ابتدایی -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کلاس پنجم ابتدایی که هر پیشنهاد پس از تایید مدیر 2 امتیاز در فرم لحاظ می شود 

موضوع  پیشنهادات در زیر آمده است :

1 - روش های پیشنهادی در تدریس ادبیات فارسی پنجم ابتدایی 

2 - روش تدریس فعال کلاس علوم تجربی پنجم ابتدایی با استفاده از یک چک لیست

3 - پیشنهاداتی  برای اجرای هر چه بهتر برنامه ی درسی هنر پایه پنجم ابتدایی

4 -راهکارهای پیشنهادی برای داشتن کلاس باانضباط

5 - شیوه های خلاق و متنوع در آموزش املاء به دانش آموزان پنجم ابتدایی 

6- راهکارها و پیشتنهادات جذاب تر کردن ریاضی

 

تعدادکل صفحات پیشنهاد 34 صفحه و به صورت فایل ورد می باشد


لینک دانلود:

نمونه پیشنهادات ارزشیابی آموزگاران پایه پنجم



  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
   تعداد صفحات: 45     کد محصول :7843      حجم فایل:97 KB      نوع فایل :rar 



معرفی پیشنهادات و راهکارهای معلمان چهارم ابتدایی :

شش پیشنهاد برای  امتیاز سالانه معلمین پایه چهارم  ابتدایی -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کلاس چهارم ابتدایی که هر پیشنهاد 2 امتیاز در فرم لحاظ می شود - بصورت ورد و قابل ویرایش - قیمت کل 6 پیشنهاد فقط 4900 تومان - تعداد صفحات همه پیشنهادات 45 صفحه و موضوع آن در زیر آمده است :

1 - روش های پیشنهادی برای درس املا چهارم ابتدایی 

2 - روش های پیشنهادی برای تدریس جغرافیا  پایه چهارم ابتدایی

3 - راهکارهای پیشنهادی برای کاهش افت‌ تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی

4 - پیشنهادات مناسب برای تدریس علوم تجربی چهارم ابتدایی

5 - پیشنهاداتی جهت حل ضعف دانش آموزان در درس ریاضی پایه چهارم 

6 - روش های پیشنهادی برای  کلاسداری  در پایه چهارم ابتدایی


لینک دانلود:

دانلود پیشنهاد ارزشیابی آموزگار چهارم دبستان



  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰


 تعداد صفحات: 41     کد محصول :7842      حجم فایل:103,9 KB      نوع فایل :rar 



 

معرفی نمونه پیشنهادات کاربردی امتیاز آور معلمان سوم ابتدایی :

هشت پیشنهاد برای فرم ارزشیابی معلمان پایه سوم ابتدایی -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کلاس سوم ابتدایی که هر پیشنهاد 2 امتیاز در فرم لحاظ می شود - بصورت ورد و قابل ویرایش - قیمت کل 8 پیشنهاد فقط 4900 تومان - تعداد صفحات کل پیشنهادات ۴۱ صفحه و موضوع آن در زیر آمده است :

1 - راهبردی  نو در تدریس علوم  تجربی  سوم  دبستان 

2 - راهبردی جدیدبرای آموزش نمازبه دانش آموزان سوم دبستان

3 -  شیوه ای مناسب برای یادگیری ضرب به فراگیران سوم دبستان

4 - چگونه یک تدریس حرفه ای در پایه سوم ابتدایی داشته باشیم؟

5 - پیشنهاداتی جهت کنترل ، ارزیابی و بازخورد  تکالیف 

6 - شیوه ای مناسب برای یادگیری ضرب به فراگیران سوم دبستان 

7 - پیشنهادهای مناسب برای تدریس فارسی سوم ابتدایی

8 - چگونگی استفاده از روش بحث گروهی برای دروس سوم ابتدایی

 


لینک دانلود:

نمونه پیشنهاد ارزشیابی ویژه پایه سوم دبستان



  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰


    تعداد صفحات: 45     کد محصول :7841      حجم فایل:78,8 KB      نوع فایل :rar 



 

معرفی :

شش پیشنهاد برای فرم ارزشیابی امتیاز سالانه آموزگاران پایه دوم ابتدایی -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کلاس دوم ابتدایی که هر پیشنهاد 2 امتیاز در فرم لحاظ می شود - بصورت ورد و قابل ویرایش - قیمت کل 7 پیشنهاد فقط 4900 تومان - تعداد  کل صفحات پیشنهاد 45 و موضوع آن در زیر آمده است :

1 - روش تدریس پیشنهادی مفهوم تفریق پایه دوم ابتدایی 

2 - راهکارهای مناسب درتدریس ریاضی پایه ی دوم ابتدایی

3 - روش  های پیشنهادی تدریس انشا

4 - روش های خلاقانه برای تلفیق درس ریاضی با دروس دیگر 

5 - روش تدریس داستان گویی در آموزش قرآن پایه دوم ابتدایی 

6 - پیشنهاد و راهکارهای جایگاه هنر 

 

شش پیشنهاد برای فرم ارزشیابی امتیاز سالانه آموزگاران پایه دوم ابتدایی -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کلاس دوم ابتدایی 

لینک دانلود:


پیشنهاد ارزشیابی امتیاز سالانه معلمان پایه دوم ابتدایی




  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 28     کد محصول :7840      حجم فایل:48,05 KB      نوع فایل :rar 



 

 

مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کلاس اول ابتدایی.تعداد صفحات کل پیشنهادات 27 صفحه و موضوع آن در زیر آمده است :

 

1 - پیشنهاد مناسب برای کاهش اضطراب ریاضی 

2 - پیشنهاد کاهش ترس کلاس اولی ها از رفتن به مدرسه 

3 - آموزش الفبا (راه هایی برای بهبود یادگیری نشانه ها)

4 - پیشنهادات سازنده به والدین دانش آموزان کلاس اول 

5 - پیشنهادات مطلوب برای کار با دانش آموزان ضعیف در پایه اول ابتدایی 

6 - روش جدید تدریس خواندن در کلاس اوّل دبستان 

7 - پیشنهاد مناسب برای تدریس قرآن پایه اول ابتدایی 


لینک دانولد:


دانلود پیشنهاد ارزشیابی آموزگار پایه اول ابتدایی


دانلود پیشنهاد ارزشیابی آموزگار پایه اول ابتدایی


  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰

تعداد صفحات: 15 کد محصول :6741 حجم فایل:51,87 KB نوع فایل :rar 


اقدام پژوهی دانش آموزان کر و لال مدرسه عادی

دانلود اقدام پژوهی دانش آموزان کر و لال مدرسه عادی
چکیده
بسیاری از دانش آموزانی که کم شنوا و مشکل گفتاری دارند، می‌توانند دلیلی بر عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان نسبت به سایر همکلاسی‌هایشان باشند. این افراد اغلب وضعیت درسی مطلوبی ندارند و به عنوان افراد بی‌توجه و یا حتی دارای مشکلات ذهنی برچسب زده می‌شوند. در ابتدای تحصیلی با این دانش آموزان آشنا شده ام.آنها از دیگر دوستان خود در تحصیل فاصله دارند و نمی توانند با این مشکل کنار بیایند. من نیز بعنوان دبیر در آن پایه به بررسی های لازم برای حل این مشکل در مدرسه عادی رخ داده را بپردازم. عوارض و بیماری‌هایی مانند اوریون و اوتیت‌های گوش میانی می‌تواند مشکلات جدی در تحصیل دانش‌آموز فراهم نماید و یا حتی دانش آموزانی پیدا می‌شوند که مشکلات گفتار و زبان دارند اما منشا این مشکل شنوایی آنان است که در صورت تشخیص، اقدامات درمانی یا توان بخشی در رفع مشکل آنان موثر خواهد بود. اگر مشکلات شنوایی در سنین کودکی تشخیص داده شود علاوه بر تاثیر مثبت بر گفتار و زبان، بروز عوارض سوء عاطفی روانی کم شنوایی را نیز از بین خواهد برد. به علاوه تشخیص زودرس از هزینه‌های سنگین توان بخشی شنوایی در سال‌های آتی خواهد کاست.

مقدمه
موضوع اقدام پژوهی دانش آموزان کر و لال در مدارس عادی میباشد. هدف اصلی من از انجام این پژوهی رفع این مشکل است. که در کلاس با این مشکل مواجه شده ام.و برای من در این کلاس به وجود آمده است. دلیل منطقی که من را انجام به این پژوهی کرده این است که با دانش آموزان هم سطح خود فاصله دارند. بنده تصمیم گرفتم که به بررسی های لازم برای انجام این پژوهش بپردازم.

فهرست
چکیده ۵
مقدمه ۶
بیان مسئله و توصیف وضع موجود ۸
گردآوری اطلاعات شواهد ۱ ۹
گردآوری اطلاعات شواهد ۲ ۱۰
راهکارها و مشکلات دانش آموزان کم شنوا در موضوعات درسی ۱۱
نتیجه گیری ۱۴
منابـــع ۱۵


لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی دانش آموزان کر و لال مدرسه عادی

دانلود اقدام پژوهی دانش آموزان کر و لال مدرسه عادی

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰



گزارش تخصصی روش هایی برای کاهش پرخاشگری دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی روشهایی برای کاهش پرخاشگری دانش آموزان
چکیده:
رفتارهای تهاجمی یا پرخاشگرانه از شایعترین اختلالات رفتاری انسان است. براساس بررسی‌های انجام شده، درصد زیادی از مشکلات رفتاری دانش آموزان تحت عناوین مختلف به پرخاشگری مربوط می‌شود. وجود نظریات متنوع در این مورد حاکی از پیچیدگی موضوع است.
از نظر علمی باید گفت پرخاشگری یک کشش و یا یک گرایش دردانش آموز است که به صورت زدن، کشتن و ویران کردن خود را نشان می‌دهد.
رنجی در درون او وجود دارد که قادر به رفع و جبران آن نیست و ناگزیر تلافی آن را سر دیگران در می‌آورد اگرچه در مواردی این زجر دادن متوجه خودش نیز می‌شود. فروید معتقد است پرخاشگری امری غریزی و فطری بوده و انسان از هنگام تولد این نیرو را با خود به دنیا می‌آورد.
برای رسیدن به هدف کلی گزارش اقدامات زیر را انجام دادم :
الف) تعیین میزان پرخاشگری دانش آموزان
ب) تعیین علل شخصیتی موثر در پرخاشگری
ج) تعیین علل آموزشگاهی موثر در پرخاشگری
د) تعیین علل اجتماعی موثر در پرخاشگری
هـ) تعیین علل خانوادگی موثر در پرخاشگری

مقدمه:
پرخاشگری:عبارتست از رفتاری که هدف آن صدمه زدن به خود یا به دیگری می باشد در این تعریف قصد و نیت دانش آموز مهم است . یعنی رفتاری پرخاشگری محسوب می شود که از روی قصد و عمد برای صدمه زدن به دیگری یا به خود انجام گرفته باشد پرخاشگری به منظور توصیف محموعه ای از رفتارهای برون ریزانه مورد استفاده قرار می گیرد که در همه آنها مشخصه ی تجاوز به حقوق افراد دیگر اجتماع و تأثیر آزارنده ی این رفتار مشترک است . اعمال پرخاشگرانه شامل رفتارهای جسمی و کلامی پرخاشگری نظیر تهدید کردن ، مشاجره ی لفظی و… همچنین ویرانی دارایی است . برخی از روان شناسان پرخاشگری را رفتاری می دانند که به دیگران آسیب می رساند یا بالقوه می تواند آسیب برساند . پرخاشگری ممکن است بدنی ، لفظی یا به صورت تجاوز به حقوق دیگران باشد این روانشناسان بین پرخاشگری وسیله ای و پرخاشگری خصمانه تمایز قائل شده اند


لینک دانلود:


گزارش تخصصی روش هایی برای کاهش پرخاشگری دانش آموزان


گزارش تخصصی روش هایی برای کاهش پرخاشگری دانش آموزان


  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰


اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات رفتاری فاطمه کمیزی را با همکاری خانواده آن کاهش دهم.

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات رفتاری فاطمه را با همکاری خانواده آن کاهش دهم

چکیده
اقدام پژوهی بنده بر این اساس انجام شده است که با ارتباط با خانواده فاطمه کمیزی چگونه میتوانم مشکل رفتاری آن را کاهش دهم.منظور از مشکلات مدرسه در بحث حاضر، مسائلی غیر از درس و یادگیری است. گاهی مواردی از قبیل: دعوا با دانش‌آموزان دیگر، اختلاف با معلم، بی‌انضباطی، اخراج از کلاس و مدرسه و آوردن موبایل در مدرسه پیش می‌آیند که به نوعی والدین نیز مجبورند درگیر ماجرا شوند. در این موارد چه باید کرد؟ مدرسه، محیطی اجتماعی است و به مانند محیط‌های اجتماعی دیگر، تنش‌ها و تعارض‌هایی را بین افراد به وجود می‌آورد. ممکن است فرزند شما با همکلاسی خودش و یا دانش‌آموزی از کلاس دیگر و حتی مدرسه‌ای دیگر دعوا کند، احتمال دارد بین او و معلمش سوء تفاهم یا اختلافی به وجود بیاید و یا شاید رفتاری انجام دهد که از نظر اولیای مدرسه بی‌انضباطی و رفتاری مغایر با مقررات مدرسه تلقی شود. اگر فرزند شما مشکلی در مدرسه پیدا کرد، قبل از پرداختن به موضوع باید به چند نکته توجه کنید: هنوز هم هستند والدینی که از مدرسه فقط توقع پوست و استخوان فرزندشان را دارند و چیز دیگری نمی‌خواهند؛ والدینی که هر نوع تصمیم‌گیری درباره فرزندشان را به مدرسه می‌سپارند. در مقابل، طیفی از والدین هستند که به بهانه علاقه به فرزند و در واقع به دلیل مشکلات خاص خودشان، به مدرسه اجازه‌ نمی‌دهند که کوچک‌ترین تندی در حق فرزندشان اعمال کند. نه آن رفتار درست است و نه این رفتار؛ بهترین و منطقی‌ترین روش، عدالت و انصاف است. اگر با این پیش‌داوری وارد مدرسه شوید که «همیشه حق با مدرسه است» یک اشتباه مرتکب شده‌اید. ممکن است اولیای مدرسه رفتار اشتباهی در پیش بگیرند و احتمال هم دارد که فرزند شما موقعیتی به وجود بیاورد که عوامل مدرسه را به اعمال رفتاری تند حتی تنبیه وابدارد. بنابر این، قبل از هر نوع پیش‌داوری، به خود تذکر دهید که منصفانه‌ و بدون غرض رفتار خواهید کرد.



لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات رفتاری فاطمه را با همکاری خانواده آن کاهش دهم


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات رفتاری فاطمه را با همکاری خانواده آن کاهش دهم

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 33 کد محصول :6744 حجم فایل:32,41 KB نوع فایل :rar 


گزارش تخصصی راهکار هایی برای ایجاد انگیزه و لذت نوشتن انشا

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای ایجاد انگیزه و لذت نوشتن انشاء
چکیده:
امروزه درامر زبان‌آموزی نگارش از اهمیت بالایی برخوردار است، مخصوصا در پایه سوم که اولین پایه‌ای است که به صورت مستقل انشا نوشته می‌شود، چون در پایه دوم از جمله‌نویسی استفاده می‌گردد، این جملات اکثرا مرتبط با هم نیستند و هر یک به طور جداگانه نوشته می‌شود و بیشتر نحوه و ساختار جمله، منظم کردن جملات در هم ریخته، کوتاه‌سازی، ترکیب جملات ساده یا جمله‌سازی با کلمات ساده مد نظر است. برای دانش‌آموزان نوشتن جملات و متن به صورت مرتبط در پایه سوم با توالی مناسب مشکل می‌باشد.
ما در این گزارش تخصصی به عوامل زیر می پردازیم:
.۱ عدم توجه و دقت جمله‌بندی و جمله‌نویسی در پایه دوم ابتدایی.
۲٫ بی سوادی یا کم بودن سطح آگاهی و تحصیلات اولیای دانش‌آموزان.
۳٫ عدم مطالعه کتاب توسط دانش‌آموزان و عدم امکانات و کتابخانه با توجه به دور دست بودن منطقه.
۴٫ عـدم اشتیـاق بچه‌ها به زبان فارسی با توجه مغایر بودن با زبان مادری دانش‌آموزان.
۵٫ عـدم پیگیـری و دقـت نظـر معلـمان و راهنمایان و خود اولیا در انشای دانش‌آموزان.
۶٫ کلیشه بودن موضوعات برای معلمان و روند اجرایی تکراری باعث عدم رغبت آن‌ها می‌شود.

مقدمه:
انشا در لغت به معنی سخن آفریدن و نشو نما دادن و بزرگ گردانیدن است. و در اصطلاح ادبیات عبارت از نگارش جمله ها و عبارتهایی است که افکار و اندیشه نویسنده را به صورتی روشن و زیبا بیان کند تا خواننده آنها را به آسانی بفهمد و برای او خوشایند باشد.
یکی از عوامل متعدد ناموفق بودن درس انشا نداشتن روش مناسب است. لزوم به کارگیری روش مطلوب در تدریس به اندازه ای است که بعضی از دست اندرکاران علوم تربیتی بهره گیری از روش های مناسب را مهم تر از دانش آن درس دانسته اند. تلاش برای تدریس انشا امری ضروری و لازم است. در سر کلاس های ما تدریس به همان شیوه های سنتی تکرار مطالب گذشته است. و از دیدگاه علوم تربیتی هر کاری که مکانیکی انجام شود کاری آموزشی نیست. زیرا خلاقیت در آن وجود ندارد و تا خلاقیت نباشد مسائل اجتماعی، اقتصادی، صنعتی، و سیاسی حل نمی شود و باید کاری کنیم که کلاس انشا تبدیل به کارگاه نوشتن شود.


لینک دانلود:

گزارش تخصصی راهکارهایی برای ایجاد انگیزه و لذت نوشتن انشاء

گزارش تخصصی راهکارهایی برای ایجاد انگیزه و لذت نوشتن انشاء


  • ali ahmadi