نمونه گزارش تخصصی مرتبط با شغل ویژه دبیران و معلمین و دانلود پکیج گزارش تخصصی

دانلود مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی

بسته کامل گزارش تخصصی, پکیج, پکیج کامل, پکیج کامل گزارش تخصصی, خرید پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, دانلود مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی ابتدایی, گزارش تخصصی خدمتگزار, گزارش تخصصی دبیران, گزارش تخصصی دبیرستان, گزارش تخصصی راهنمایی, گزارش تخصصی مدیران, گزارش تخصصی مربیان, گزارش تخصصی معاونین, گزارش تخصصی معلمان, مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه,گزارش تخصصی معاونت آموزشی,نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,تدوین گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی رایگان,گزارش تخصصی معاون اجرایی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی در مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی مجتمع,گزارش تخصصی معاونت اجرایی,گزارش تخصصی معاونت اجرایی مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرائی مدارس,گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی هفتم,گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ششم,گزارش تخصصی دبیران ریاضی,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیران عربی,گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی,گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی,گزارش تخصصی دبیران ادبیات,گزارش تخصصی دبیران کار وفناوری,گزارش تخصصی دبیران ورزش,گزارش تخصصی دبیران دینی,نمونه گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه,گزارش تخصصی مدیریت مدارس,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیران مدرسه,گزارش تخصصی مدیریت مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه راهنمایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس

۱۷ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰




اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش آموزان (نام مدرسه) را به نماز تشویق کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش آموزان (نام مدرسه) را به نماز تشویق کنم
چکیده
با توجه به مراحلی که اجراکردم و براساس مشاهداتم ازوضعیت روحی دانش آموزان وحضورشان در نماز، به این نتایج دست یافتم:
دانش آموزان بدون اکراه ، در وقت مقرر اقدام به گرفتن وضوکرده و برای نماز آماده می‌شوند.
آنان بدون کمرویی ،اشکالاتی را که با آن مواجه می‌شوند ، می‌پرسند.
میزان مشارکتشان در آماده کردن محل نماز ،نشان از علاقه ی آنان دارد
شمارش دانش آموزان در هنگام نماز خواندن نشان از افزایش تعداد شرکت کنندگان دارد
تمام همکاران در این پژوهش بیان نمودند که این موفقیت بر اساس کارهایی بوده که با هم انجام داده بودیم خوشحال بودند و مرا تشویق به ادامهٔ کارهایی نظیر این کار نمودند ودرخواست کردند نسخه ای از کارم را در اختیارشان قرار دهم . اولیاء نیز بیان داشتند که فرزندانشان به نماز اهمیت می‌دهند ، والدین می‌گفتند : هر جای نماز و یا وضو اشتباه می‌کنیم ،اشتباه ما را گوشزد کرده و اصلاح می‌نمایند .
با تلاش مداومی که در طول حدود ۴ ماه داشتم ، توانستم با کمک همکارانم با گرد آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن‌ها اقداماتی انجام دهم که نتیجهٔ آنان به این شرح است :
۱- اشکالات نماز وشرایط برگزاری نماز جماعت دانش آموزان به طور کامل رفع شده است .
۲- دانش آموزان با اشتیاق واز روی اختیار هر روز خودشان مقدمات برگزاری نماز را مهیا می‌کنند.
۳- گفته‌های والدین آن‌ها واشتیاق و رفتارشان ، نشان می‌دهد که نسبت به خواندن نماز علاقمندی نشان داده وچنان چه این روش در سال‌های بعد پیگیری شود ،این امر بیشتر ملکه وجود آنان خواهد شد .
۴- طبق گفتهٔ والدین ،دانش آموزان نه فقط خود نماز می‌خوانند، بلکه در خانواده نیز اقدام به رفع اشکال وضو و نماز والدین و دیگر اعضای خانودهٔ خود می‌نماید.
۵- آن‌ها بدون احساس کمرویی هر جا به اشکالی برخورد می‌کنند، با من در میان می‌گذارند . این نشان می‌دهد که هم از نظر روحیه وهم از نظر رشد اجتماعی متحول شده‌اند .
۶- همکاران از این پیشامد بسیار خوشحال‌اند و من می‌توانم آن‌ها را تشویق به انجام پژوهش بنمایم؛ چون یکی از اهداف آموزش وپرورش تربیت معلمان پژوهنده است .
۷- می‌توانم این تجربه را در اختیار سایر همکاران وآموزش وپرورش منطقه‌ام قرار دهم تا راهنمای علمی برای همکاران باشد .
۸- ضمن اینکه در این راه به تجربه ای پژوهشی دست پیدا کردم ،جهت اجرای پژوهش‌های بعدی انگیزه ای مضاعف بدست آورده‌ام .


لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش آموزان (نام مدرسه) را به نماز تشویق کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش آموزان (نام مدرسه) را به نماز تشویق کنم

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
  تعداد صفحات: 17     کد محصول :6771      حجم فایل:33,64 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی تعاملات اجتماعی

دانلود گزارش تخصصی چگونه می‌توان تعاملات اجتماعی (کنترل رفتار) در بین دانش آموزان را بهبودبخشید

چکیده:
در این پژوهش عبارتست از اینکه با چه روشی می‌توان تعاملات اجتماعی (احترام متقابل) در بین دانش آموزان را بهبودبخشید. هدف از انجام پژوهش یافتن پاسخ این سؤال است که چه عواملی در ناسازگاری‌ها و عدم همدلی برای برقراری ارتباط اجتماعی در دانش آموزان تأثیر گذار است؟ و چگونه می‌توان این گونه ناسازگاری‌ها را درمان کرد.
برای رسیدن به اهداف فوق باید به پرسش‌های ذیل پاسخ داده شود.
۱٫ علت اصلی ناسازگاری هاو همدلی در برقراری ارتباط اجتماعی در نوجوان چیست؟
۲٫ چه راه حل‌هایی را می‌توان ارائه نمود تا در برقراری تعامل اجتماعی موفق باشند؟
۳٫ نقش راهنمایی و مشاوره در انتقال مهارت‌های اجتماعی به نوجوانان چیست؟

مقدمه:
مهارت‌های اجتماعی رفتارهایی هستند که فرد را قادر به تعامل مؤثر و اجتناب از پاسخ‌های نامطلوب نموده و بیانگر سلامت رفتاری و اجتماعی افراد هستند. این مهارت‌ها ریشه در بسترهای فرهنگی واجتماعی داشته و شامل رفتارهایی نظیر پیشقدم شدن در برقراری روابط جدید، تقاضای کمک نمودن و پیشنهاد برای کمک به دیگران است.
ارتباط جتماعی:
ارتباط عبارت‌اند از فن انتقال اطلاعات و افکار و رفتارهای انسانی از یک شخص به شخص دیگر. به طور کلی هر فرد برای ارتباط با دیگران و انتقال پیام‌های خود با ایشان برنامه ریزی می‌کند و در این رهگذر از وسایل مختلف بهره می‌جوید.
ناسازگاری:
به بازخورد و واکنش نادرست و زیان آور شخص نسبت به محرکات اجتماعی و محیطی اطلاق می‌شود. عوامل اختلالات سازگاری عبارت‌اند از عوامل پزشکی، عوامل تربیتی «اختلالات عاطفی و هیجانی»، عوامل ارثی، عوامل محیطی و سازگاری .
ناسازگاری کلامی:
بازخورد و واکنش نادرست و زیان آور شخص به محرکات اجتماعی و محیطی که به صورت گفتگو و محاوره انجام می‌شود.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی چگونه می‌توان تعاملات اجتماعی (کنترل رفتار) در بین دانش آموزان را بهبودبخشید



  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
 تعداد صفحات: 17     کد محصول :6770      حجم فایل:28,09 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی راهکارهایی برای افزایش تمرکز و حواس دانش آموزان در کلاس

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای افزایش تمرکز و حواس دانش آموزان در کلاس
چکیده:
احتمالا راه‌های متفاوتی را برای افزایش تمرکز حواس مغز دانش آموزان امتحان کرده‌اید. یا حتی از اینکه می‌توانید، توانایی مغز دانش آموز را افزایش دهید بی‌خبر بوده‌اید. در دنیای کنونی تحقیقات مهمی صورت گرفته و بر اساس این تحقیقات نرم‌افزارهای متفاوتی برای کامپیوتر‌ها و حتی گوشی‌های هوشمند روانه بازار شده‌اند. ما در این گزارش تخصصی تصمیم داریم از راه های ساده ولی اساسی با شما حرف بزنیم که انجام آنها بی‌تردید موجب بهبود کارای مغزدانش آموزانتان خواهد گردید.

مقدمه:
اگر میخواهید ذهن دانش آموز تقویت شود و خوب درس را بفهمد حتما این مقاله را بخوانید همانطوریکه میدانیم دانش آموزان باید درست غذا بخورند تا مغزشان کار کند و لیست های غذایی را انتخاب کنید که مغزشان را به فعالیت وادارکند
اگر شما هم در جمع خانواده‌تان دانش‌آموزی دارید که این روزها بخشی از ساعات روز را در مدرسه می‌گذراند و بیشتر وقتش را به درس‌خواندن اختصاص می‌دهد این مطلب را از دست ندهید. به اعتقاد درمانگران طب سنتی خانواده‌ها با شروع فصل درس و مدرسه باید توجه بیشتری به تغذیه دانش‌آموزان داشته باشند و چه بهتر که انتخاب خوراکی‌ها و موادغذایی را باتوجه به مزاج و عادت‌های غذایی آنها در خانواده درنظر بگیرند و علاوه بر ۳ وعده غذایی برای آنها ۲ میان وعده از خوراکی‌ها و مواد طبیعی مغذی درنظر بگیرند تا بتوانند مواد لازم و مفید برای تمرکز و درس‌ خواندن دانش‌آموزان را فراهم کنند.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای افزایش تمرکز و حواس دانش آموزان در کلاس


دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای افزایش تمرکز و حواس دانش آموزان در کلاس

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
 تعداد صفحات: 19     کد محصول :6769      حجم فایل:35,35 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی چاپ دستی

دانلود گزارش تخصصی چاپ دستی چیست؟ و کاربرد آن در عکاسی
چکیده:
چاپ ، به معنای عام ، عمل یا فن نقش برگردانی و تکثیر نقش است، که سابقه ای بس قدیم دارد . گفته می شود که چینیان نخستین مردمی بودند که از نوشته ها و تصاویر نسخه چاپی یا باسمه تهیه می کردند .چاپ در مقوله «طبع» با ابداع حروف قابل انتقال – محتملاً توسط گوتنبرگ – در سده پانزدهم و در آلمان پدید آمد، و تا امروز مراحل تکامل خود را تا جدیدترین دسباورد های کامپیوتری پیموده است .
در چاپ دستی ـ چنان که از نامش پیداست ـ دوعنصر “چاپ” و “دست” نهفته است؛ دوعنصر پارادوکسیکال “چاپ” به منزله “تکثیر”، و “دست” به منزله “کارِ اصیل”. تکثیر، اثر را از یکه‌بودن می‌رهاند و کار اصیل به آن هویتی یکه می‌بخشد. چاپ دستی در عصر حاضر، هم‌زمان دو امر سلطه‌گر را به چالش می‌کشد: بورژوازی نخبه‌گرای یک‌اثر دست‌نیافتنی، و پوپولیسم آثار دمِ‌دستی.

مقدمه:
امروزه بسیاری از مراحل تولید آثار هنری مبتنی بر ایده ساده‌ای است که همان را نیز ماشین‌ پیش می‌برد. اثر چاپ‌ دستی اما به‌واقع ساخته می‌شود. این را می‌توان از تک‌تک‌ هاشورهایی که طی مراحل مختلف به ما رسیده، فهمید. آنچه منجر به فراموش‌شدن “ساختن” شده، بازی با کلمات و مفاهیم است. در جهانِ مفاهیم دیگر چیزی ساخته نمی‌شود. در آنجا هرچیز متولد می‌شود. مفاهیم کنار هم قرار می‌گیرند و مفهومی دیگر متولد می‌شود، مثل مفهوم “آزادی”. ساختن، اما یک‌فرایند تبدیل است. چیزی بدل به چیز دیگری می‌شود. پس در این فرایند، دروغی نیز نهفته است، دروغی که به قول نیچه از آن ‌رو که به ناحقیقی‌بودن خویش معترف است، به حقیقت نزدیک‌تر است.
در فرایند چاپ دستی، کار ساختن، چندان مهم و اصیل است که آنچه قرار است در آخر گفته شود، حین اسیدکاری و زیرِ دستگاه پرس از بین رفته. زمان دررابطه با ساختن است که حقیقت برگذشتنی خود را آشکار می‌کند. زمان که بر ساختن می‌گذرد، حقیقت می‌یابد؛ حقیقتی که تنها در چیز ساخته‌شده، متجلی است. اینجاست که چاپ ‌دستی در نظر منِ مخاطب با فرایندی که اصرار دارد همچنان در آن ساخته شود، بر قرارگرفتن در پرتویی از صداقت، پافشاری می‌کند.


لینک دانلود:

گزارش تخصصی چاپ دستی چیست؟ و کاربرد آن در عکاسی

گزارش تخصصی چاپ دستی چیست؟ و کاربرد آن در عکاسی


  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
  تعداد صفحات: 31     کد محصول :6768      حجم فایل:37,33 KB      نوع فایل :rar 



تجربیات مدون روش تدریس فعال دین و زندگی

چکیده :

روش تدریس فعال که در آن مشارکت دانش آموز و معلم را می طلبد و به جای انتقال مطالب به دانش آموز ، به افزایش توانایی یادگیرنده دز قزآیند یادگیری عنایت دارد.

به دلایل متعدد از جمله تاکید براصولی از کلیات نظام آموزش و پرورش کشور و اهداف دوره های تحصیلی ، نگرش های جهانی ، رشد روز افزون تحقیقات ، سرعت فن آوری و تکنولوژی ، ضرورت کار بست تدریس فعال را می طلبد .

ادیان و رهبران مصلح اجتماعیی نیز تاکید بر نوعی فعال سازی ذهن و جلوگیری از تقلید کورکورانه در اصول و روشهای زندگی دارند، لذا آموزش و تدریس های متکی بر روشهای فعال خود گامی است در اشاعه و ترویج علم و پرورش انسانهای آزاد و آگاه که می تواند در توسعه و فناوری مثمر ثمر باشد .

در روش تدریس فعال سعی بر این است که فراگیر خود در کسب مفهوم سهیم باشد و از طرق مختلف به فعالیتهای ذهی ، علمی، فردی و گروهی دادار گردد ، به عبارت دیگر ، محتوا روی درگیر شدن دانش آموزان در کسب تجارب یادیری تاکید داشته و آنان را فعال می سازد .

از مهمترین روشهای فعال تدریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- روش حل مسأله    2- روش بحث گروهی    3- روش پرسش و پاسخ   4 - روش بارش مغزی

5- روش هم یاری از طریق تدریس اعضای تیم  6- روش هم یاری از طریق طرح کارایی تیم

لذا در این مقاله ضمن بیان مفهوم تریس که از جنبه های مختلف به آن پرداخته شده است و هر یک مبتنی بر نظریات صاحب نطران حوزه یادگیری و آموزش می باشد ،  تلاش بر این است که دیدگاههای مختلف به صورت مختصر بیان و عرضه شوند و خواندگان خود به انتخاب و بهره از بهترین روشها همت گمارند.

مقدّمه :

برای رویا رویی با انبوه چالشهایی که آینده در دل خود پنهان داشته است ، جامعه بشری در تلاش برای رسیدن به آرمانهایی چون صلح ، آزادی و عدالت اجتماعی ، آموزش و پرورش را سرمایه ای اجتناب ناپذیر می داند. 


لینک دانلود:

تجربیات مدون روش تدریس فعال دین و زندگی




  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 29     کد محصول :6767      حجم فایل:68,65 KB      نوع فایل :rar 



چگونه توانستم با استفاده از روش های خلاق و نوین نقاط ضعف دانش آموز را در درس علوم کاهش دهم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده ازروش های خلاق و نوین نقاط ضعف دانش آموز را در درس علوم کاهش دهم
چکیده
علوم تجربی بخشی ازدانش بشری است که حاصل مطالعه وجست وجوی اودرشناخت جهان مادی ونظام وقوانین آن است. این درس بی شک یکی ازدروس پراهمیت دوره تحصیلی متوسطه اول محسوب می‌شود، چراکه پایه چهاردرس شیمی، فیزیک، زمین شناسی وزیست شناسی دوره متوسطه دوم رااین درس مهم تشکیل می‌دهد. بنابراین محتوای کتاب درسی علوم تجربی وروش تدریس آن ازاهمیت ویژه ای برخورداراست.
متاسفانه در کشورما این درس تاحدودسال ۱۳۷۸ بالاجبار باید با روش‌های قدیم تدریس مانند سخنرانی، پرسش وپاسخ و…تدریس می‌شد (به دلیل نوع محتوای کتاب درسی). اما توجه به گسترش نیازهای دانش آموزان ونیزاهمیت روزافزون علوم تجربی کارشناسان رابرآن داشت که درمحتوای این کتاب درسی ودرنتیجه درروش های تدریس آن تغییرات اساسی ایجاد کنند. لذا این تغییردرسال تحصیلی ۸۷-۸۶ باچاپ کتاب جدیدعلوم تجربی سال اول راهنمایی آغازشد.
یکی از کلیدی‌ترین کار درکتاب جدید پیدا کردن نقاط ضعف و تبدیل آن‌ها به نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف یکی از اهمیت زیادی برخودار است. بخش‌ها مربوط به انجام آزمایش‌های و…
مسلماً یکی از روش‌های مهم فعال تدریس، مخصوصاً دردرس علوم تجربی انجام کارهای علمی است. چراکه کسب مهارت‌هایی مانند برنامه ریزی، مشاهده دقیق، اندازه گیری، ثبت دقیق ودرست اطلاعات، ارائه صحیح نتایج ویافتن ارتباط منطقی بین متغیرهاباانجام این فعالیت عملی، ممکن ومیسرمی شود.

ازدیگرسوانجام آزمایش، آن هم توسط دانش آموزان وبانظارت معلم، آنان را قادر می‌سازد تا درباره اهداف آن فعالیت علمی به تفکربپردازندوبابررسی نتایج حاصله درک روشنی ازمفهوم آموزش داده شده به دست آورند. انجام آزمایش دررده بندی تکالیف برحسب حیطه‌های یادگیری درزمره تکالیف مهارتی می‌باشد که موجب پایداری آموخته هامی باشد.
مثل معروف: «می‌شنوم، فراموش می‌کنم؛ می‌بینم، به یادمی آورم؛ انجام می‌دهم، می‌فهمم» نیز نشانگر اهمیت فوق العاده انجام آزمایش توسط دانش آموزان است.
دیویی نیزبهترین روش آموزش رابه کاربردن روش پژوهش علمی ازسوی خوددانش آموزمی داندو کارمعلم رابیش ازهرچیزدیگر، راهنمایی ویاری آنان درپژوهش می‌داند.
انسان تنهاوقتی به طورعمیق وپایدارچیزی رافرامی گیردکه به طورخودآگاه وفعالانه درباره آن به فعالیت‌های عینی وذهنی بپردازدوخودازآن کوشش هانتیجه گیری کند.


لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده ازروش های خلاق و نوین نقاط ضعف دانش آموز را در درس علوم کاهش دهم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده ازروش های خلاق و نوین نقاط ضعف دانش آموز را در درس علوم کاهش دهم

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
 تعداد صفحات: 13     کد محصول :6766      حجم فایل:29,47 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی عکاسی

دانلود گزارش تخصصی بیان تاریخچه عکاسی و کاربرد عکس در گرافیک

چکیده:
با توجه به مشکلاتی که در شیوه آموزشی دانشگاههای ما وجود دارد غالباٌ آشنایی طراح گرافیک با عکاسی ضعیف است و در بیشتر موارد امکان ارتباط مفید بین طراح و عکاس نیست. یکی از دلایلی که باعث می شود طراحان از عکس کمتر در کارشان استفاده کنند و یا خود از محصول عکاسی کنند آشنا نبودن کارفرما با عکاسی و تاثیر آن بر گرافیک است. به طور مثال وقتی پای صحبت برخی طراحان نشستیم و از آنها دلیل عدم استفاده از عکس را در آثارشان پرسیدیم همه به اتفاق به نداشتن زبان مشترک با عکاس و عوض شدن ایده شان در حین عکاسی اشاره کردند.
در گزارش پیش رو به بررسی عکس و عکاسی در طراحی گرافیک می‌پردازیم. در بخش آموزش سعی می‌کنیم تا خصوصیات یک عکس خوب برای تبلیغات، نحوه مدیریت رنگی و خصوصیات یک دوربین مناسب برای طراحان گرافیک را توضیح دهیم.
امید است که استفاده کافی را از این گزارش ببرید.

مقدمه:
طراحى و هنر گرافیک ایران بدلیل نیاز به تحول و تجدد دچار دگرگونى مثبتى شد؛ اما این دگرگونى همزمان و همپا با دیگر تحولات متجددانه صورت نگرفت و سال‌ها طول کشید تا در اواسط دوره ی رضاشاه به مدد دوتن بنام‌هاى فرد ریک تالبرگ سوئدى و موشخ سرورى ارمنى و فارغ‌التحصیل آکادمى هنر مسکوکه بر ایران مهاجرت کردند، تحول و تجدد در گرافیک معاصر، شروع به شکل گرفتن، نمود.
گرافیک مدرن ایران با کوشش‌هاى این دو و بعد با تلاش طراحان ایرانى نسل‌ها بعد از آن در جامعه مطرح و شناخته شد و حضورى مستقل پیدا کرد.


لینک دانلود:

گزارش تخصصی بیان تاریخچه عکاسی و کاربرد عکس در گرافیک


گزارش تخصصی بیان تاریخچه عکاسی و کاربرد عکس در گرافیک

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
 تعداد صفحات: 30     کد محصول :6765      حجم فایل:82,83 KB      نوع فایل :rar 



اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از آزمایشات علوم دانش آموزانم را به این درس علاقه کردم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از آزمایشات علوم دانش آموزانم را به این درس علاقه کردم
چکیده
در این پژوهش قصد دارم با استفاده از آزمایشات علوم دانش آموزانم را به این درس علاقه کردم علوم تجربی و نیز جایگاه مهم در استفاده بهینه از آزمایشگاه و امکانات موجود در مدارس بپردازم.
هر چند در انجام آزمایش و آموزش اثر بخش علوم تجربی در مدارس، مشکلات و موانع متعددی وجود دارند؛ اما باید توجه کرد که در چند دهه اخیر، هیچیک از موضوع‌های درسی در سطح جهان، به اندازه علوم تجربی دچار تغییر و تحول نشده است. گر چه محتوای درس علوم تجربی، خود به خود به دلیل پیشرفت فزاینده‌ی علم و دانش بشری روز به روز جدیدتر می‌شود. ولی این تغییر تنها از جنبه محتوای آموزشی علوم را در بر نمی‌گیرد. این نکته مورد قبول است که دانش آموزان در آینده در شرایط متفاوت باش رابط کنونی زندگی خواهند کرد. و با مسائل کاملاً جدیدی رو به رو خواهند شد. بسیاری از مسائلی که در آینده با آن‌ها مواجه خواهند شد. هم اکنون یا اصلاً وجود ندارند و یا آن قدر به نظر ما مهم نمی‌آیند که قابل طرح در برنامه درسی باشند.

کلیدواژه : آزمایشگاه، علوم تجربی، آموزش

مقدمه
تغییر رویکردهای آموزشی و علاقمند کردن دانش آموزان و نوآوری در روش‌های آزمایشی و ارائه‌ی محتوا با روش‌های اثر بخش، از حیاتی‌ترین برنامه‌های اقدام پژوهی من در توسعه و پیشرفت علوم تجربی پایه هشتم محسوب می‌شود.


لینک دانلود«

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از آزمایشات علوم دانش آموزانم را به این درس علاقه کردم


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از آزمایشات علوم دانش آموزانم را به این درس علاقه کردم

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش تخصصی بهداشت چیست؟ و راهکارهایی برای اجرای بهداشت فردی دانش آموزان
چکیده:
دنیای یک دانش آموز را خانه مدرسه و جامعه پیرامون آن تشکیل می دهد این مکانها باید به گونه ای باشند که از هر لحاظ به نیازهای جسمی، روانی و اجتماعی دانش آموزان پاسخ دهد. در آموزش و پرورش نوین، فضای فیزیکی به عنوان یک عامل زنده و پویا در انجام فعالیتهای آموزشی و تربیتی دانش آموزان تلقی می گردد. توجه به مسائل و فاکتورهای فیزیکی و بهداشتی و ایمنی در محیط های آموزشی موثرترین و اساسی ترین عامل رشد طبیعی از نظر جسمی، روانی و فراگیری مطالب در دانش آموزان است. از این رو یکی از مهم‌ترین، و تاثیرگذارترین مسایل بهداشتی مدرسه، رعایت بهداشت محیط و ایمنی آن می باشد.
برآمدیم تا بتوانیم با ارائه یک تصویر علمی و آماری وضعیت بهداشتی و ایمنی مدارس گامی هرچند کوچک در جهت ارتقا بهداشت مدارس این شهر برداشته باشیم.

مقدمه:
بهداشت محیط مدارس عبارت است از کنترل عواملی از محیط زندگی دانش آموزان که بر روی سلامت جسمی، روانی و اجتماعی آنان تاثیر گذارند و در پیشگیری از انتقال بیماریها و ارتقاء سطح بهداشت محیط مدارس اثرمستقیم دارد . در صورتی که اصول بهداشت محیط مدارس رعایت نشود دانش آموزان ممکن است به انواع بیماری های انگلی، عفونی و اسهال مبتلا شوند. به طوری که بررسی های انجام شده بر روی دانش آموزان حاکی از آن است که ۵۹ درصد مبتلا به عفونت انگل های روده ای و ۵/۲۹ درصد آلوده به تک یاخته گان بودنند(. همچنین هرگاه وضعیت ایمنی مدارس در سطح قابل قبولی نباشد احتمال وقوع حوادث، جراحت و مرگ دانش آموزان وجود دارد) و اگر معیارهای ارگونومی مدارس رعایت نشود خستگی و ناراحتی های اسکلتی و ماهیچه ای را به همراه خواهد داشت. مهمترین عوامل کاهش دهنده سطح بهداشت محیط، ایمنی و ارگونومی در مدارس عبارتند از : ناکافی فضای آموزشی، نزدیکی مدارس به مکان های غیر بهداشتی و غیر ایمن، قدیمی بودن ساختمان مدارس، شرایط غیر بهداشتی توالت دستشویی و آبخوری و غیر بهداشتی و غیر ایمن بودن کلاس درس و محوطه مدرسه، امکان برق گرفتگی و آتش سوزی، ناکافی بودن امکانات کمک های اولیه نامناسب بودن تخته میز و نیمکت دانش آموزان می باشد(۱۰). با توجه به مسائل فوق در رابطه با بهداشت مدارس و اهمیت آن، مسائل و مشکلات فراوانی وجود دارد که لازم است با شیوه های علمی ریشه یابی و بر طرف شوند. در راستای همین باور ما در صدد بررسی وضعیت بهداشت محیط و ایمنی مدارس نظیر: وضعیت بهداشت محیط توالت ها، دستشویی، آبخوری، موقعیت مکانی وضعیت جمع آوری زباله و فاضلاب، وضعیت بهداشت و ایمنی کلاس و سایر موارد.

فهرست


لینک دانلود:

گزارش تخصصی بهداشت چیست؟ و راهکارهایی برای اجرای بهداشت فردی




  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 20     کد محصول :6763      حجم فایل:63,9 KB      نوع فایل :rar 



فرهنگ کتابخوانی

چکیده

مطالعه یکی از عوامل مؤثر برای شکوفایی استعداد‏های با لقوه انسانی برای رسیدن به کمال است در پرتو مطالعه انسان می تواند با عقاید و افکار گذشتگان  آشنا شود و راه خیر و صلاح را از راه  فساد تشخیص  دهد.  مطالعه عامل موثری برای جلوگیری از تک بعدی  فکر کردن است و زمینه  پرورش استعدادهای  بشر را در ابعاد  مختلف فراهم  می کند و یکی از ارکان توسعه و پیشرفت هر کشوری می باشد عادت به مطالعه مستمر و مفید بخصوص برای جوانان یک نیاز اساسی در آموزش و پرورش کشور است و لازم است اولیاء دانش آموزان و مسئولین دبیرستانها و دست اندرکاران  نظام  تعلیم  و تربیت  با هدف به هنگام  کردن اطلاعات  خود آشنایی با یافته‏های پژوهشی محققان و متخصصان در این امر مهم اقدام نمایند. یافتن راهی مناسب برای آموزش اولیاء با شیوه‏های تخصصی و  وادار کردن دانش آموزان به مطالعه کتب غیر درسی امری ضروری به نظر می رسد.

 

 

مقدمه

موضوع اصلی(چگونه توانستم دانش آموزان کلاسم را به مطالعه کتب غیر درسی جهت افزایش فرهنگ کتابخوانی ترغیب)نمایم میباشد.هدف من از انجام این پژوهش افزایش مطالعه کتابخونی و ترغیب آن به کتابهای غیر درسی است. علاقه به خواندن و مطالعه برای دانش‌آموزان، مهم و اساسی است. اهمیت مطالعه تا جایی است که سازمان ملل، «حق خواندن» را جزو حقوق دانش آموزان به‌حساب آورده است. وجود سازمان‌های دولتی و غیردولتی (NGO ) برای ترویج مطالعه در جهان و تجهیز کتابخانه‌ها (اعم از آموزشگاهی و عمومی) و اهدای بسته‌های آموزشی جذاب و غنی به‌شکل رایگان از سوی دولت‌ها به دانش‌آموزان، بیانگر اهمیت قائل شدن برای امر کتابخوانی است.اثرات مثبت و فایده‌های مطالعه و کتابخوانی بی‌شمارند و در میان همه‌ی ملل پذیرفتنی، برخی از این اثرات عبارتند از: افزایش علم و آگاهی، پیشرفت تحصیلی، ایجاد تفکر و خلاقیت، آرامش روحی (کتاب‌درمانی)، لذت معنوی، یادگیری راه و رسوم زندگی (مهارت‌های زندگی)، تعمیق و گسترش نگاه و فکر، پندآموزی از تجربیات گذشتگان، غنی‌سازی اوقات فراغت، بسترسازی برای تولید علم و ...من نیز بعنوان دبیر ادبیات فارسی مدرسه(---------)با موضوع اعلام شده به این بحث در این اقدام پژوهی پرداخته ام.

لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاسم را به مطالعه کتب




  • ali ahmadi