نمونه گزارش تخصصی مرتبط با شغل ویژه دبیران و معلمین و دانلود پکیج گزارش تخصصی

دانلود مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی

بسته کامل گزارش تخصصی, پکیج, پکیج کامل, پکیج کامل گزارش تخصصی, خرید پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, دانلود مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی ابتدایی, گزارش تخصصی خدمتگزار, گزارش تخصصی دبیران, گزارش تخصصی دبیرستان, گزارش تخصصی راهنمایی, گزارش تخصصی مدیران, گزارش تخصصی مربیان, گزارش تخصصی معاونین, گزارش تخصصی معلمان, مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه,گزارش تخصصی معاونت آموزشی,نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,تدوین گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی رایگان,گزارش تخصصی معاون اجرایی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی در مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی مجتمع,گزارش تخصصی معاونت اجرایی,گزارش تخصصی معاونت اجرایی مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرائی مدارس,گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی هفتم,گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ششم,گزارش تخصصی دبیران ریاضی,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیران عربی,گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی,گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی,گزارش تخصصی دبیران ادبیات,گزارش تخصصی دبیران کار وفناوری,گزارش تخصصی دبیران ورزش,گزارش تخصصی دبیران دینی,نمونه گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه,گزارش تخصصی مدیریت مدارس,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیران مدرسه,گزارش تخصصی مدیریت مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه راهنمایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس

۲۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 51     کد محصول :7231      حجم فایل:80,33 KB      نوع فایل :rar 



 

 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مقدمه

 باید بپذیریم وقتی که یک نظام آموزشی بر پایه تفکر مهندسی آموزش استوار گردد آسان تر می توانیم به آمال و اهداف آموزشی دست یابیم.باید بپذیریم مسئولیت اولیای مدرسه بخصوص معاونین مسئولیتی بسیار خطیری می باشد. معاونین مسئول تغییر و اصلاح رفتارهای ناسازگار و تامین بلوغ عاطفی و سلامت روانی کودکان و نوجوانان هستند و مدرسه محلی است که درآن هر دانش آموز به منظور ارضای نیازهای خویش و براساس تجربه های قبلی رفتارهای متفاوتی از خود نشان می دهد.

 مثلاً یک دانش آموزی پرخاشگر و بی انضباط است و دیگری فعالیت و پشتکار دارد، سومی رهبری می کند و آن یکی دلقک پیشه است و لودگی پیش می گیرد. بنابراین ما باید مدرسه را به محیطی تبدیل کنیم که در آن هر دانش آموزی بتواند دوست داشتن و دوست داشته شدن و احساس با ارزش بودن را تجربه کند. بخصوص که مدرسه ما از جمله مدارس استثنایی بوده و همین امر موجب می گردد که این کودکان بی پناه در بیشتر موارد از داشتن فرصت های کافی و یا برابر با سایر دانش آموزان هم سن و سال خود محروم بوده و نتوانند تجارب اخلاقی و رفتاری درستی را در جهت اجتماعی شدن کسب نمایند. هرچند سن و سال این دانش آموزان به طور معمول حداقل سه تا پنج سال بیشتر از سایر دانش آموزان هم پایه خویش است اما چون در بسیاری از خانواده ها نشان دادن این کودکان را برای خود عیب دانسته و گاها آن ها را پنهان می کنند، این کودکان معمولا فقط در فضای داخلی خانه ها بزرگ شده و قادر نیستند ضمن داشتن یک رابطه و تعامل سالم با دیگران رفتارهای صحیح اجتماعی را فراگیرند و بتوانند درگروه های مختلف اجتماعی شرکت کرده، هویت اجتماعی خویش را بهتر بیابند.



لینک دانلود:


تجربیات مدون معاون آموزشی


تجربیات مدون معاون آموزشی

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 49 کد محصول :7232 حجم فایل:4,84 MB نوع فایل :rar 


نمونه سوال ضمن خدمت به سوی فهم قرآن - تفسیر سوره صف
این فایل ارزشمند دارای ۴ فایل زیر می باشد
1-کلید مفاهیم سوره صف
2-سوالات مفاهیم سوره صف
3-نمونه سوال با جواب
4-نکات مهم

لینک دانلود:


نمونه سوالات ضمن خدمت به سوی فهم قرآن سوره صف


نمونه سوالات ضمن خدمت به سوی فهم قرآن سوره صف

  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰


عداد صفحات: 22 کد محصول :7233 حجم فایل:588,92 KB نوع فایل :rar 


نمونه سوالات کتاب مقدمه ای بر جهان بینی اسلامی 2، جهان بینی توحیدی اثر استاد شهید مطهری
142 سوال همراه با جواب


لینک دانلود:


نمونه سوالات آزمون کتاب جهان بینی اسلامی


  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰


تعداد صفحات: 53 کد محصول :7234 حجم فایل:4,76 MB نوع فایل :rar 


بیش از 400 سوال همراه با جواب

همراه با آموزش نرم افزارهای زیر :

One note آموزش نرم افزار

هوشمند سازی مقدمای

آموزش نرم افزارProShow

آموزش نرم افزار swish max


لینک دانلود:


نمونه سوال دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی مدارس با جواب




  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
 تعداد صفحات: 22     کد محصول :7113      حجم فایل:43,79 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی متونی پیرامون مدرسه شاد و با نشاط

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

دردنیای کنونی زندگی که متفاوت اززمان های گذشته است پدیده های جدیدمتنوع و به هم پیچیده آنچنان فراوان و نو به نو شده اند که دانایی ها، توانایی ها و امکانات را اجتناب ناپذیر می کند. البته این دانستنی ها و مهارت ها باید قادر باشندامنیت روانی واحساس زیبایی دوستی رادرمواجهه بامشکلات زندگی تضمین کند. در روند استفاده از امکانات در راه مقابله منطقی و فراگیر مسایل دنیای جدید به خصوص نگرش های جوانان باید از اصول بهداشت روانی استفاده نمود چراکه نوجوانان مانیازمندفضای شادبرای شاداب زیستن هستند.در شرایطی که اکثرمنازل شهری تبدیل به آپارتمان های کوچک وبه دورازفضاهای بازی شده است.حداقل کاری که می توان در تامین بهداشت جسمی و روحی فرزندان داشته باشیم ایجاد فضای مفرح و شاد ی بخش در مدرسه است.زیرا اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود به شاد زیستن فرزندان خودکمک بسیار مهمی خواهیم کردبرای دست یابی  تحقق آرمان های مربوط به شاداب سازی مدارس بایدتحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجادنمود.در واقع شاداب سازی مدارسرابایددرابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جستجوکرد.درمقاله حاضر ابتدابه معنای شادبودن ازدیدگاه قرآن وائمه معصومین(ع) وروانشنا سانپر داخته، سپس  از دیدگاه نظام آموزش و پرورش به این موضوع اشاره شده و در پایان راهکارها و پیشنهادات مناسب جهت ایجاد مدرسه شاد و با نشاط ارائه گردیده است.


لینک دانلود:

گزارش تخصصی متونی پیرامون مدرسه شاد و با نشاط



  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 17 کد محصول :7112 حجم فایل:33,41 KB نوع فایل :rar 


گزارش تخصصی کاهش استرس حل مسائل ریاضی

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

بی شک همه ی انسان ها در طول زندگی با مسائلی رو به رو می شوند که آن ها را وادار به فکر کرده تا برای حلّ مشکل خودبه دنبال چاره بگردند.حلّ مسأله درزندگی ازمهم ترین مشغولیات ذهن بشر است لذا بسیاری از دانشمندان و متفکّران معتقدند که: «هدف کلّی هر آموزشی عبارت است از پرورش استعدادهاوتوانایی های فرد برای حلّ مسأله» دراین سخن هدف ومنظوراز«مسأله»هر نوع مشکل وسؤالی است که در زندگی روزمره برای ما پیش می آید.باتوجّه به اهمیّت موضوع حلّ مسأله درزندگی روزمره برهمه ی دست اندرکاران تعلیم وتربیت به ویژه معلمان محترم فرض است که شرایطی رافراهم آورندتاشاگردان با مسائل گوناگون(به خصوص مسائل در حوزه ریاضی) مواجه شده و به حلّ آن ها اقدام نمایند.من نیز باعنایت به ناتوانی وضعفی که دانش آموزانم در حلّ مسائل ریاضی داشتند برخود واجب دانستم، به نحوی مقتضی، اقدام به رفع این مشکل نمایم و هدف خود را آموزش روش حلّ مسأله و راهبردهای آن به دانش آموزان پایه ی دوّم ابتدایی قرار دهم.

مقدمه

مسأله را می توان به زبان ساده تعریف کرد. هر گاه فردی بخواهد کاری انجام دهد ولی نتواند به هدف خود برسدبرایش مسأله ایجادمی شود.به عبارت دیگرهرموقعیت مبهم یک مسأله است.حل مسأله نوعی ازیادگیری بسیار پیچیده است و مسأله و تلاش برای حل آن جزئی از زندگی هر فرد است.فرآیندبرخوردباشرایط زندگی همان مسأله است.

دو دیدگاه متفاوت در آموزش ریاضیات نسبت به حل مسأله وجود دارد:

1- ریاضی یاد بدهیم تا دانش آموزان بتوانند مسأله حل کنند.

2- ریاضی را با حل مسأله آموزش دهیم.

در دیدگاه اول آموزش ریاضی مطابق با محتوای موضوعی است و مفاهیم متفاوتی تدریس می شوند. انتظار داریم دانش آموزان بااستفاده ازدانش ریاضی خودمسائل متفاوت راحل کنند.امادیدگاه دوم آموزش ریاضیات از طریق حل مسأله اتفاق می افتد. یعنی دانش آموز مسأله حل می کند و در ضمن آن محتواومفاهیم جدید ریاضی را می سازد، کشف می کند و یا یاد می گیرد. در حال حاضر ، دیدگاه دوم در آموزش ریاضیات بیشتر مطرح است. در این نگاه حل مسأله نقطه تمرکز یا قلب تپنده آموزش ریاضیات است.


لینک دانلود:


گزارش تخصصی کاهش استرس حل مسائل ریاضی دردانش آموزان



  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 11 کد محصول :7111 حجم فایل:28,42 KB نوع فایل :rar 


گزارش تخصصی مشکلات و راهکارهای تدریس زبان انگلیسی و رفع چالش ها

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده
همه ی ما تجربه حضور در مدرسه را داشته ایم ,حضور در مدرسه به معنای حضوردریک سیستم آموزشی ومتاثر شدن از آن می باشد لذا ناکار آمدی نظام آموزشی یک کشور به ناکارآمدی نیروی انسانی وهدر رفتن منابع انسانی منجر می شود باتوجه این که اکنون ما درجهان ارتباطات وبه اصطلاح دهکده ی جهانی زندگی می کنیم نیازمنداستفاده ازیک زبان بین المللی برای پیوستن به جهان امروز داریم . زبان انگلیسی امروزه به عنوان زبان بین المللی شناخته شدهدانشمندان وپژوهشگران مقالات ویافته های خودرابرای عرضه به جهان به زبان انگلیسی نگاشته دراختیار دیگرکشورها با هر زبان وفرهنگی می گذارند.همه ی کشورها در عرصه ی تجارت ,جهانگردی,علمی وفرهنگی و...نیازمنداستفاده اززبان انگلیسی هستند.متاسفانه درنظام آموزشی کشور ما ایران, آنگونه که باید به یادگیری این زبان توجه لازم مبذول نمی گردد
مشکلات موجود در آموزش زبان در ایران عبارت اند از:
-
نامناسب بودن محتوای کتب درسی
-ضعف معلمان درزبان وآموزش آن
-کمبود ساعات اختصاص داده شده به این درس
-الویت ندادن به آموزش ویادگیری زبان دوم
-شروع آموزش زبان در زمان نامناسب
-عدم رعایت مراحل یادگیری
-کاستی‌های موجود در کلاس‌ها
یکی از راه حل های مناسب برای رفع مشکلات آموزشی موجود دراین زمینه الگوبرداری سنجیده ومناسب ازروش هاو برنامه های آموزشی کشورهای موفق در زمینه آموزش زبان دوم (انگلیسی)می باشد

مقدمه
رشد روزافزون تعداد آموزشگاه های زبان در یک دهه گذشته نشان دهنده استقبال شهروندان از یادگیری زبان خارجی است. در حال حاضر بخش قابل توجهی از آگهی های تبلیغاتی، از آگهی روزنامه ها گرفته تا تراکت ها و بروشور هایی که در خیابان ها پخش می شود یا روی در و دیوار چسبانده شده است مربوط به آموزشگاه های زبان هستند.متولیان این آموزشگاه ها که نام های جذب کننده ای برای موسسه خودانتخاب کرده اند سعی می کنند با این تبلیغات شهروندان را به سمت خود بکشانند. این درست است که اکنون در بسیاری از خانواده ها فرستا دن فرزندان به کلاس زبان ضروری شده و هزینه آموختن یک زبان خارجی در سبد خرید خانوارها قرار گرفته است اما، رقابت آموزشگاه ها هم شدید است و آنها مجبورند برای جذب افراد برندی برای خود تعریف کنند و برای آن به کسب اعتبار بپردازند.اهمیتی که گاهی شهروندانی که به دنبال آموختن زبان هستند به نام و اعتبار موسسات آموزش زبان می دهندناظران بیرونی رابه این نتیجه می رساند که این موج خروشان مراجعه کنندگان فقط وفقط برای یادگیری زبان است وچنین گزاره ای باعث می شود ما به این نتیجه برسیم که در سال های اخیر تب شدیدی برای یادگیری زبان در شهروندان ایرانی به وجود آمده است.اماواقعیت این نیست.این درست است که گسترش رسانه های جمعی و فراگیر شدن اینترنت باعث شده است شهروندان ایرانی از هر قشر وطبقه ودر هر سن و سالی باشهروندان دیگرکشورها ارتباط پیدا کنند و برای این کار نیازمند دانستن زبان باشند اما، پژوهش ها دراین زمینه حاکی ازاین است که هنوزدرصد قابل توجهی از شهروندان برای پر کردن اوقات فراغت خود به آموزشگاه های زبان مراجعه می کنند. این مراجعه کنندگان بیشترزبان انگلیسی رامی آموزند همان طورکه کسانی که منظورمهاجرت یاگرفتن پذیرش تحصیلی در خارج از کشور به آموزشگاه های زبان می روند، بیشتر تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند.

لینک دانلود:


گزارش تخصصی مشکلات و راهکارهای تدریس زبان انگلیسی و رفع چالش




  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰

تعداد صفحات: 11 کد محصول :7110 حجم فایل:25,82 KB نوع فایل :rar 


گزارش تخصصی روش تدریس علوم تجربی در دوره دبیرستان

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

درس علوم تجربی ، درس یادگیری بعضی ازدانش ها برای استفاده عملی بهتردرزندگی است .بنابراین بخش تئوری باید به گونه ای با بخش عملی آمیخته شود که هم قوه ی جستجو گری را در دانش آموزان شکوفا نماید و هم دانستن و کشف مجهولات را برای آنها نشاط آورسازد وهم آنچه را برای زندگی دردنیای امروز و فردا به آن نیازمندند به آنها بیاموزد .برای افزایش وارتقای کیفیت آموزشی می توان کلاس درس را به فضای باز انتقال دهیم مثلا هنگامی که معلم درس گیاهان دانه دار را تدریس میکنداگردرباغچه ی مدرسه یا فضای اطراف مدرسه نمونه ای از این گیاهان وجود دارد با بردن دانش آموزان به آن جا و نشان دادن این گیاهان علاوه بر ایجاد روحیه ی شادی نشاط میتوان باعث فعال شدن کلاس و تعمق یادگیری شد بازدید از مراکز علمی و مشارکت متخصصان آنجا در امر تدریس مانند مرکز انتقال خون، موزه ی علوم طبیعی و… نیز از مواردیست که به بهبود کیفیت آموزش کمک می کنداین مقاله سعی شده است که روش ساخت و سازگرایی برای تدریس درس علوم تجربی مورد بحث قرار گیرد و مراحل یک تدریس به این روش مطرح شود .در این تحقیق ابتدا به بیان تجربیات خود در زمینه تدریس علوم تجربی و سپس به تبیین روش های تدریس و ارائه پیشنهادات جهت تدریس بهتر علوم تجربی می پردازیم .

مقدمه

معلمی حرفه ای متشکل از دانش ومهارت های گوناگون است یک معلم باید برای تدریس مطلوب همزمان مجموعه ای از دانش ها را به طور هنرمندانه در هم بیامیزد تا در مسیر ترکیب و بکارگری آنها تدریسی اثر بخش طراحی و در کلاس درس ارائه کند. اهداف آموزشی بر اساس چنین فعالیتی امکان تحقق می یابند . در واقع حرفه ی معلمی با تعامل مفهومی طیف متنوعی از دانش ها شکل می گیرددرعصرجدید که معلم و دانش آموز در اقیانوسی از اطلاعات غوطه ورند ، معلم نقش سکان داری را دارد که کشتی و عوامل آن را به سمت مطلوبی هدایت می کند.هایم گینوت (استاد تعلیم و تربیت کودک و نویسنده کتاب را بطه ی معلم و دانش آموز )می گوید:{من به این نتیجه ی قاطع رسیدم که عامل تعیین کننده ی کلاس ، من هستم . این روش شخصی من است که این جو را بوجود می آوردحال وهوای کلاس را روحیه ی روزانه ی من می سازد. من به عنوان معلم قدرتی دارم که می توانم زندگی شاگردانم را شیرین و تلخ کنم می توانم تحقیر یا تمسخر کنم ،صدمه بزنم یا درمان کنم ، روی هم رفته این پاسخ من است که تشدید یا تخفیف یک بحران ، و انسان یا نا انسان شدن یک کودک را معین می کند}.معلم به عنوان هدایت گر باید نیاز محصل خود را بشناسد و بر اساس آن کلاس درس را اداره کند.رالف تایلر (۱۹۷۰) می گوید { اگر برنامه هاوسایر فعالیت های مدرسه با توجه به رغبت های محصلان تنظیم شونددراین صورت دانش آموزان به طور فعال درآنها شرکت می کنند

فهرست مطالب
چکیده 2
مقدمه 3
متن گزارش 4
وظایف دبیر علوم تجربی 4
روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی 5
نتیجه 10
منابع 11


لینک دانلود:

گزارش تخصصی روش تدریس علوم تجربی در دوره دبیرستان

گزارش تخصصی روش تدریس علوم تجربی در دوره دبیرستان


  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰
تعداد صفحات: 11 کد محصول :7109 حجم فایل:26,73 KB نوع فایل :rar 


گزارش تخصصی چگونگی علاقمند نمودن یکی از دانش آموزان به درس دین و زندگی با روش های خلاقانه

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

گزارش تخصصی چگونگی علاقمند نمودن یکی از دانش آموزان به درس دین و زندگی با روش های خلاقانه

چکیده

پس از ورود به کلاس و بعد از گذشت چند جلسه مشاهده کردم که اکثردانش آموزان درفهم برخی مطالب و موضوعات دینی که طی بحث هایی که پیرامون موضوعات دینی مطرح شده در کتاب های غیر ازکتاب هدیه های آسمانی یا موضوعات خارج از کتاب صورت می گرفت، مشکل دارند. بدین صورت که معلم موضوعی را مطرح ساخته ودرباره ی آن توضیحاتی برای دانش آموزان ارائه می داد.سپس دانش آموزان سوالاتی پیرامون آن موضوع می پرسیدندو من نیز هر بار می کوشیدم در حد فهمشان به آنها پاسخ دهد. ولی دانش آموزان اکثر اوقات با پاسخ من قانع نشده و سوالات دیگری می پرسیدندودر آخر، بحث به نتیجه مطلوبی نمی رسید و دانش آموزان به پاسخ قانع کننده ای دست نمی یافتند. ازآنجایی که این مشکل بارهادرکلاس مشاهده شد و مسائل دینی از جمله مسائل مهم و سرنوشت ساز در دنیا وآخرت برای بشر است ودراین زمینه آن طور که شایسته است تحقیق صورت نگرفته، برآن شدیم تادراین زمینه تحقیق کرده وعلت مشکل راشناسایی کنیم.

مقدمه

دررابطه با چگونگی آموزش مفاهیم دینی به کودکان اختلاف نظرهایی وجود دارد. گروهی معتقدند پیش از بلوغ نباید به کودک آموزش دینی داد و گروهی عکس این نظررا معتقدند.ازنظر اسلام، به ویژه براساس سیره و رهنمودهای معصومان علیهم السلام ، آموزش مفاهیم دینی از هنگام تولد شروع می شود وآموزش در دوره کودکی پایه و اساس در دوره های دیگراست.از طرفی، آموزش صحیح ومؤثر بدون درنظرگرفتن توانایی ذهنی کودک مطلوب نیست و ممکن است کودک را نسبت به یادگیری دلسرد ویادریادگیری اواختلال ایجاد نماید. از این روآموزش مفاهیم دینی به کودکان گرچه امری بسیار مقدس ووالا است،اماموفقیت درآن،درگرو آگاهی و شناخت اصول وروش های آموزشی متناسب باآن است. فرموده امام امیرالمؤمنین علیه السلام هیچ حرکتی نیست مگراین که انسان در به انجام رساندن آن نیازبه شناخت و آگاهی دارد: «ما مِن حَرَکة اِلاَّ وَ اَنتَ مُحتاجٌ فیها الی مَعرِفَه


لینک دانلود:

گزارش تخصصی چگونگی علاقمند نمودن یکی از دانش آموزان به درس دین و زندگی با روش های خلاقانه



  • ali ahmadi
  • ۰
  • ۰


 تعداد صفحات: 17     کد محصول :7107      حجم فایل:33,25 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه با روش های مناسب

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

گزارش تخصصی افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه با روش های مناسب

چکیده

یکی از موضوعاتی که عوامل اجرایی مدارس با آن روبرو هستند ،تامین منابع مالی و برطرف نمودن نیازهای اولیه آموزشگاه است. در بسیاری از موارد سرانه اختصاص داده شده به مدارس جوابگوی هزینه ها نیست. از طرفی مدیر به عنوان رهبر آموزشی در مدرسه مسئول پاسخگویی به نیازها و انتظارات دانش آموزان و اولیا آنان و تسهیل کننده امر تعلیم و تربیت است و معاون اجرایی همواره باید در کنار مدیر ایفای نقش نماید. و از سوی دیگر پاسخگویی به این نیازها متضمن تامین منابع مالی است و یکی از این راه حلها تامین منابع با استفاده از مشارکت اولیا ست .یکی ازتجاربی که اینجانب در طی چند سال گذشته کسب نمودم،در همین راستاست.در سال تحصیلی اخیر در ابتدای کار به بررسی وضعیت موجود مدرسه از نظرآموزشی،پرورشی و تجهیزاتی وضعیت خانواده هاو... پرداختم.در جریان بررسی موضوعات فوق به مسایل و مشکلات عدیده ای برخورد نمودم که یکی از آنها به دلیل اهمیت ، توجه بنده را جلب کرد و تصمیم گرفتم تا در خصوص حل این مشکل دست به اقداماتی بزنم. مشکل مورد نظرعدم انگیزه مشارکت وهمکاری اولیا بامدرسه بود.مدرسه در نگاه اول نیازهای متعددی داشت که بطور مستقیم و غیر مستقیم می توانست بر فرایند تعلیم وتربیت دانش آموزان تاثیر بگذارد و لازم بود بطور حتم مورد توجه قرار گیرد. لذا در همین راستا با تکیه بر تجارب مدیریتی خود در سالهای قبل مشورت با همکاران واعضا انجمن اولیا و مربیان وآموزه های مدیریت تصمیم گرفتم باتهیه فهرستی از نیازهای مدرسه،توجیه اولیاواطلاع رسانی کامل به آنها،توجه به نظرات وراه حلهای پیشنهادی اولیا ،برگزاری جلسات منظم با انجمن اولیا و مربیان واستفاده از حرفه و تخصص اولیاو... به حل مشکل مزبور بپردازم

مقدمه

واقعیت آنست که در اکثر نقاط کشور بخصوص در مناطق فقیر نشین و روستا ها وقتی مسئله دعوت اولیا به مدرسه پیش می آید برداشت اولیای دانش آموز این است که مدرسه درخواست پول خواهد نمود. و مدارس و مسئولین امر آموزش نیز به این دیدگاه دامن میزنند برای مثال در جلسه ای که با حضور جمع کثیری از والدین دانش اموزان در یکی از مناطق شهر اردبیل صورت گرفت در اولین لحظه مجری برنامه جمع آوری مبالغ هرچند ناچیز مالی از اولیا را مطرح کرد در حالی که هنوز کوچکترین اطلاعی از محل هزینه این مبالغ مطرح نشده بود.بسیاری از این ندانم کاری ها موجب ایجاددیدگاه منفی نسبت به انجمن اولیا و مربیان شده است اصلا کارکردهای اصلی آموزشی این انجمن تغییر کرده و نام انجمن اولیا ومربیان به انجمن جمع آوری پول برای مدرسه تبدیل شده است.در حالی که انجمن اولیا و مربیان وظایف خاصی دارد که همه آنها یک هدف واحد را دنبال می کند و آن تعامل سازنده  ولی دانش آموز با مربی و معلمان اوست.




لینک دانلود:

گزارش تخصصی افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه با روش های مناسب


  • ali ahmadi