نمونه گزارش تخصصی مرتبط با شغل ویژه دبیران و معلمین و دانلود پکیج گزارش تخصصی

دانلود مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی

بسته کامل گزارش تخصصی, پکیج, پکیج کامل, پکیج کامل گزارش تخصصی, خرید پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی, دانلود رایگان گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, دانلود مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی, گزارش تخصصی, گزارش تخصصی ابتدایی, گزارش تخصصی خدمتگزار, گزارش تخصصی دبیران, گزارش تخصصی دبیرستان, گزارش تخصصی راهنمایی, گزارش تخصصی مدیران, گزارش تخصصی مربیان, گزارش تخصصی معاونین, گزارش تخصصی معلمان, مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی,گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی دبستان,گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه,گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه,گزارش تخصصی معاونت آموزشی,نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,تدوین گزارش تخصصی معاون آموزشی,گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی رایگان,گزارش تخصصی معاون اجرایی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون اجرایی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون اجرایی در مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرایی مجتمع,گزارش تخصصی معاونت اجرایی,گزارش تخصصی معاونت اجرایی مدارس,گزارش تخصصی معاون اجرائی مدارس,گزارش تخصصی ریاضی اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی پایه اول ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی هفتم,گزارش تخصصی ریاضی دوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی ریاضی سوم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی چهارم ابتدایی,گزارش تخصصی ریاضی ششم,گزارش تخصصی دبیران ریاضی,گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی,گزارش تخصصی دبیران عربی,گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی,گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی,گزارش تخصصی دبیران ادبیات,گزارش تخصصی دبیران کار وفناوری,گزارش تخصصی دبیران ورزش,گزارش تخصصی دبیران دینی,نمونه گزارش تخصصی فرهنگیان,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه,گزارش تخصصی مدیریت مدارس,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی مدیران مدرسه,گزارش تخصصی مدیریت مدرسه,گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی مدیر مدرسه راهنمایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس

  • ۰
  • ۰

تعداد صفحات: 11 کد محصول :7110 حجم فایل:25,82 KB نوع فایل :rar 


گزارش تخصصی روش تدریس علوم تجربی در دوره دبیرستان

مختصری از گزارش تخصصی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده

درس علوم تجربی ، درس یادگیری بعضی ازدانش ها برای استفاده عملی بهتردرزندگی است .بنابراین بخش تئوری باید به گونه ای با بخش عملی آمیخته شود که هم قوه ی جستجو گری را در دانش آموزان شکوفا نماید و هم دانستن و کشف مجهولات را برای آنها نشاط آورسازد وهم آنچه را برای زندگی دردنیای امروز و فردا به آن نیازمندند به آنها بیاموزد .برای افزایش وارتقای کیفیت آموزشی می توان کلاس درس را به فضای باز انتقال دهیم مثلا هنگامی که معلم درس گیاهان دانه دار را تدریس میکنداگردرباغچه ی مدرسه یا فضای اطراف مدرسه نمونه ای از این گیاهان وجود دارد با بردن دانش آموزان به آن جا و نشان دادن این گیاهان علاوه بر ایجاد روحیه ی شادی نشاط میتوان باعث فعال شدن کلاس و تعمق یادگیری شد بازدید از مراکز علمی و مشارکت متخصصان آنجا در امر تدریس مانند مرکز انتقال خون، موزه ی علوم طبیعی و… نیز از مواردیست که به بهبود کیفیت آموزش کمک می کنداین مقاله سعی شده است که روش ساخت و سازگرایی برای تدریس درس علوم تجربی مورد بحث قرار گیرد و مراحل یک تدریس به این روش مطرح شود .در این تحقیق ابتدا به بیان تجربیات خود در زمینه تدریس علوم تجربی و سپس به تبیین روش های تدریس و ارائه پیشنهادات جهت تدریس بهتر علوم تجربی می پردازیم .

مقدمه

معلمی حرفه ای متشکل از دانش ومهارت های گوناگون است یک معلم باید برای تدریس مطلوب همزمان مجموعه ای از دانش ها را به طور هنرمندانه در هم بیامیزد تا در مسیر ترکیب و بکارگری آنها تدریسی اثر بخش طراحی و در کلاس درس ارائه کند. اهداف آموزشی بر اساس چنین فعالیتی امکان تحقق می یابند . در واقع حرفه ی معلمی با تعامل مفهومی طیف متنوعی از دانش ها شکل می گیرددرعصرجدید که معلم و دانش آموز در اقیانوسی از اطلاعات غوطه ورند ، معلم نقش سکان داری را دارد که کشتی و عوامل آن را به سمت مطلوبی هدایت می کند.هایم گینوت (استاد تعلیم و تربیت کودک و نویسنده کتاب را بطه ی معلم و دانش آموز )می گوید:{من به این نتیجه ی قاطع رسیدم که عامل تعیین کننده ی کلاس ، من هستم . این روش شخصی من است که این جو را بوجود می آوردحال وهوای کلاس را روحیه ی روزانه ی من می سازد. من به عنوان معلم قدرتی دارم که می توانم زندگی شاگردانم را شیرین و تلخ کنم می توانم تحقیر یا تمسخر کنم ،صدمه بزنم یا درمان کنم ، روی هم رفته این پاسخ من است که تشدید یا تخفیف یک بحران ، و انسان یا نا انسان شدن یک کودک را معین می کند}.معلم به عنوان هدایت گر باید نیاز محصل خود را بشناسد و بر اساس آن کلاس درس را اداره کند.رالف تایلر (۱۹۷۰) می گوید { اگر برنامه هاوسایر فعالیت های مدرسه با توجه به رغبت های محصلان تنظیم شونددراین صورت دانش آموزان به طور فعال درآنها شرکت می کنند

فهرست مطالب
چکیده 2
مقدمه 3
متن گزارش 4
وظایف دبیر علوم تجربی 4
روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی 5
نتیجه 10
منابع 11


لینک دانلود:

گزارش تخصصی روش تدریس علوم تجربی در دوره دبیرستان

گزارش تخصصی روش تدریس علوم تجربی در دوره دبیرستان


  • ۹۶/۰۵/۲۱
  • ali ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی